Project Description

Xerox® ConnectKey®

Connect_Key_Panel

ConnectKey® to rozwiązanie opracowane przez firmę Xerox, które łączy możliwości kontrolera urządzenia wielofunkcyjnego i dodatkowych aplikacji. U podstaw architektury ConnectKey® leży wykonywanie ważnych zadań bezpośrednio z panelu dotykowego urządzenia, integracja z zaawansowanym oprogramowaniem, włączenie funkcji skanowania bezpośrednio w systemy obiegu dokumentów przedsiębiorstwa i rozwiązania ułatwiające pracę mobilną, włącznie z wykorzystaniem technologii opartych na chmurze.

Personalizacja paneli dotykowych umożliwia wykonywanie zadań bezpośrednio na drukarce wielofunkcyjnej za pomocą dużych, intuicyjnych przycisków i przejrzystego menu. Ten interfejs, typowy dla wszystkich drukarek wielofunkcyjnych z opcją ConnectKey, umożliwia zmianę kolejności przycisków funkcji i umieszcza ważne działania w zasięgu palców – takie jak przycisk skanowania uruchamiający cały przepływ zadań w celu szybkiej dystrybucji i archiwizacji dokumentu.

Connect_Key_bar

Rozwiązania pracy zdalnej umożliwiają drukowanie bezpośrednio z iPhone’a® lub iPad’a® dzięki wbudowanemu wsparciu funkcji Apple AirPrint. Druk z dowolnego urządzenia, na każdym z urządzeń zintegrowanych za pomocą funkcji Xerox Mobile Print – dostępnej jako usługa w chmurze lub usługa zainstalowana na serwerze, to niezaprzeczalny atut tej architektury.   Drukarki wielofunkcyjne z opcją ConnectKey posiadają certyfikat Mopria™, który zapewnia możliwość natychmiastowego bezprzewodowego drukowania ze smartfona, tabletu oraz innych urządzeń mobilnych obsługujących Morpia bez konieczności specjalistycznej konfiguracji.

Connect_Key_chart

Możliwość łączenia urządzeń z systemami obiegu dokumentów znacząco ogranicza ilość dokumentacji papierowej i przechowywanie najważniejszych informacji korzystając z funkcji skanowania. Użytkownicy mogą   tworzyć pliki PDF składające się z jednej lub wielu stron, których treść będzie przeszukiwana dzięki optycznemu rozpoznawaniu znaków (OCR), a informacja nie będzie tak trudno dostępna jak w papierowych dokumentach.

Funkcja ConnectKey Share to Cloud skanuje do repozytoriów działających na zasadzie chmury takich, jak Evernote, Dropbox™, Microsoft Office 365, SalesForce.com, Google Docs i Google Drive w celu konwersji, dystrybucji i archiwizacji.

Funkcja ConnectKey for SharePoint skanuje pliki bezpośrednio do Microsoft SharePoint i innych folderów Windows. Upraszcza i ulepsza sposób skanowania, przechwytywania oraz magazynowania papierowych dokumentów. Korzystając z panelu urządzenia, można przekazywać dokumenty bezpośrednio do precyzyjnego repozytorium dokumentów, tak samo jak odbywa się to w przypadku komputera. Przed rozpoczęciem skanowania można przejrzeć katalog, zmienić nazwę dokumentu oraz dodać wszystkie kluczowe dane do indeksowania. Dzięki elastyczności przechwytywania i przekazywania do katalogów SharePoint oraz Windows, ConnectKey jest idealnym rozwiązaniem dla niemal każdego biura, które musi zarchiwizować i udostępniać dokumenty papierowe.

ConnectKey dla DocuShare bezpośrednio skanuje i nadaje obieg dokumentom do istniejących kolekcji DocuShare oraz folderów Windows.

Nie czekaj, skontaktuj się z nami już dziś!
22 877 01 83 lub
consulting@abmsystem.com.pl

Z chęcią udzielimy Państwu dodatkowych informacji lub pomocy w dobraniu odpowiedniego rozwiązania!