Oprogramowanie OptimiDoc to godny polecenia system, który zapewnia kontrolę nad drukowaniem, kopiowaniem i skanowaniem w przedsiębiorstwie. Zaawansowane przetwarzanie dokumentów drukowanych i skanowanych umożliwia łatwe i szybkie realizowanie codziennych zadań. Personalizowany dostęp do urządzeń zabezpiecza wrażliwe dane firmowe przed kradzieżą. Ten prosty do wdrożenia i utrzymania system ma możliwość generowania raportów dotyczących kosztów druku z podziałem na urządzenia, departamenty i użytkowników.

 

Przedstawiamy kluczowe korzyści użytkowania systemu OptimiDoc:

Zmniejszenie kosztów
– możliwość oszacowania kosztów dzięki szczegółowym raportom dotyczącym każdego urządzenia i użytkownika,
– automatyzacja procesów przetwarzania dokumentów dzięki zastosowaniu kodów kreskowych i technologii OCR,
– łatwa integracja z używanymi systemami obiegu dokumentów bez konieczności instalowania dodatkowych rozszerzeń.

Dbałość o środowisko
– zmniejszenie zużycia papieru dzięki możliwościom wyboru wykończenia dokumentu bezpośrednio przed wydrukiem i funkcjonalności wydruku podążającego,
– mniejsze zużycie kolorowych tonerów, dzięki opcji przekonwertowania dokumentu kolorowego do czarnobiałego z panelu urządzenia,
– zwiększenie świadomości użytkowników, dzięki raportowaniu ich aktywności.

Bezpieczeństwo
– zabezpieczenie urządzeń i wydruków do momentu autoryzacji użytkownika kartą zbliżeniową, kodem PIN lub loginem i hasłem domenowym,
– kontrola nad wydrukami z możliwością podejrzenia przez administratora szczegółów pracy i stron dokumentu,
– zabezpieczenie przesyłania danych między komputerem oraz urządzeniem drukującym dzięki użyciu protokołu SSL,
– drukowanie na dowolnym urządzeniu z wyborem opcji wykończenia dokumentu (zszywanie, drukowanie w dupleksie) bezpośrednio z panelu urządzenia.

Zwiększenie wydajności
– bezpośrednie skanowanie z urządzenia do przeszukiwanego pliku PDF lub obsługiwanego przez MS Word,
– możliwość administracji oprogramowaniem bez konieczności instalowania jakichkolwiek aplikacji na stacjach roboczych.

Zachęcamy do kontaktu pod tel. nr 22 877 01 83 lub mailowo przez consulting@abmsystem.com.pl
Udzielimy wszelkich odpowiedzi na nurtujące Państwa pytania.