Zakres obowiązków:
- Profesjonalna obsługa serwisowa urządzeń drukująco-kopiujących u klientów,
- Analizę usterek i rozwiązywanie problemów technicznych,
- Tworzenie raportów i dokumentacji z wykonywanych czynności,
- Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami,
Wymagania:
- Wykształcenie min. średnie techniczne (preferowane wyższe techniczne lub w zakresie nauk ścisłych),
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze urządzeń drukująco-kopiujących lub doświadczenie w serwisie urządzeń,
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- Podstawowa wiedza z obszaru IT,
- Nastawienie na ciągły rozwój oraz uczenie się,
- Komunikatywność i otwartość w kontaktach z klientem,
- Samodzielność i inicjatywa w działaniu,
- Odpowiedzialność i uczciwość,
- Prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
- Pracę w stabilnej, nowoczesnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Nowoczesne narzędzia pracy: samochód służbowy, telefon komórkowy, laptop, z możliwością ich wykorzystania do celów prywatnych,
- Intensywny pakiet szkoleniowy umożliwiający rozwój w kierunku bycia ekspertem w swojej dziedzinie, w tym dostęp do międzynarodowej bazy wiedzy,
- Motywacyjny system wynagrodzeń,
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres: kamil.k@abmsystem.com.pl
Prosimy o umieszczanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawa z dnia 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 833).”