Zakres obowiązków:

 

  • Profesjonalna obsługa serwisowa urządzeń drukująco-kopiujących u klientów,
  • Analizę usterek i rozwiązywanie problemów technicznych,
  • Tworzenie raportów i dokumentacji z wykonywanych czynności,
  • Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami,

 

Wymagania:

 

  • Wykształcenie min. średnie techniczne (preferowane wyższe techniczne lub w zakresie nauk ścisłych),
  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze urządzeń drukująco-kopiujących lub doświadczenie w serwisie urządzeń,
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
  • Podstawowa wiedza z obszaru IT,
  • Nastawienie na ciągły rozwój oraz uczenie się,
  • Komunikatywność i otwartość w kontaktach z klientem,
  • Samodzielność i inicjatywa w działaniu,
  • Odpowiedzialność i uczciwość,
  • Prawo jazdy kat. B.

 

Oferujemy:

 

  • Pracę w stabilnej, nowoczesnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Nowoczesne narzędzia pracy: samochód służbowy, telefon komórkowy, laptop, z możliwością ich wykorzystania do celów prywatnych,
  • Intensywny pakiet szkoleniowy umożliwiający rozwój w kierunku bycia ekspertem w swojej dziedzinie, w tym dostęp do międzynarodowej bazy wiedzy,
  • Motywacyjny system wynagrodzeń,

 

 Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres: kamil.k@abmsystem.com.pl

 

Prosimy o umieszczanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawa z dnia 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 833).”